07. Co to znaczy, że szkolenie jest atrakcyjne?

Atrakcyjny e-learning jest jak „atrakcyjny Kazimierz”, czyli taki, który powoduje, że nastolatki krzyczą: WOW! W tym odcinku zastanawiamy się, co szeroko rozumiany biznes (patrząc wewnątrz organizacji) lub zleceniodawcy (zerkając z zewnątrz) rozumieją przez atrakcyjny e-learning.

Atrakcyjność, czyli co ?

Analizując często pojawiającą się „atrakcyjność” dotykamy tematów takich jak employer branding, content marketing, efektywność szkoleniowa, zadowolenie, satysfakcja szefa i zastanawiamy się jak się to ma do naszego, wypracowanego przez lata podejścia do e-learningu.
Poza tym w odcinku rozmawiamy jeszcze na następujące tematy:
  • Po co jest „efekt WOW” i w jaki sposób może nam pomóc w dobrym zaprojektowaniu szkolenia?
  • eLearning nie zawsze musi spełniać cele rozwojowe.
  • Szkolenia nie muszą dostarczać rozrywki.

Sponsorem Letniej Szkoły eLearningu w 2019 jest SPEEXX