05. Gorące trendy w e-learningu a ich praktyczne zastosowanie w korporacjach

W tym odcinku rozmawiamy o trendach w elearningu. Trendy zdefiniowaliśmy jako elementy, które są faktycznie wdrażane i wykorzystywane, a nie takie, o których chcemy czytać. Okazuje się bowiem, że patrząc na to, co wdrażane jest dzisiaj w firmach, nie jest tym samym, czy podnieca się branża szkoleniowa.

Dyfuzja innowacji

Większość firm już ma platformy e-learningowe, w których umieszczone są szkolenia, a dodatkowo stosuje okazjonalnie webinary.
Kiedy zaczynamy mówić o grywalizacji, social learning i mobile learning okazuje się, że te podejścia są już dużo mniej popularne, a big data, VR, AR i sztuczna inteligencja ciągle pozostaje internetowym szumem i czymś, co jest mocno niezbadane.

Innowacje, ale jeszcze nie trendy

Przy każdym z “gorących tematów” prowadzimy dyskusję na temat tego, czy w dane rozwiązanie wejść jest łatwo, trudno i co tak naprawdę zmienia się z perspektywy projektowania i dostarczania rozwiązań.

Sponsorem Letniej Szkoły eLearningu w 2019 jest SPEEXX